پاداش ویژه شهردار بوشهر به پاکبانان

پاداش ویژه شهردار بوشهر به پاکبانان
به گزارش واحد خبر و رسانه  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر همزمان با عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) شهردار بندر بوشهر در جمع پاکبانان عزیز و زحمتکش شهر بوشهر حاضر شده و ضمن تجلیل از خدمات و تلاشهای ارزشمند آنها پاداش ویژه‌ای را برای همه پاکبانان در نظر گرفته و به آنان تقدیم نمودند.
این پاداش که در قالب کارت هدیه به این عزیزان تقدیم گردید به دلیل تلاش‌های شبانه‌روزی  پاکبانان پرتلاش شهرداری بندر بوشهر در برنامه های ستاد استقبال از بهار ۱۳۹۹ و پاکیزگی شهر و همچنین مبارزه و تلاش به منظور شکست ویروس ناخوانده کرونا به آنان تعلق گرفت.
دکتر سید نورالدین امیری در جمع پاکبانان آنان را شب بیداران و حافظان سلامت جامعه و شهروندان خطاب نموده و عنوان کردند این هدیه تنها جبران قسمت کوچکی از زحمات پربار شما بوده و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم جشن پیروزی بر ویروس کرونا را در کنار خانواده های شما برگزار کنیم.
بدیهی است در این بازدید مهندس عالی معاونت خدمات شهری ٬ مظفری مدیر خدمات شهری، کردگار سرپرست سازمان مدیریت پسماند ٬ کارمزد معاون سازمان پسماند و جمعی از همکاران در شهرداری بندر بوشهر حضور داشتند.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری

۴ فروردین ۱۳۹۹ ۲۰:۴۸
تعداد بازدید : ۳,۱۴۸
کد خبر : ۱,۸۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید