بازدید مهندس خورشیدیان شهردار منتخب بندر بوشهر از روند اجرایی پروژه های عمرانی

بازدید مهندس خورشیدیان شهردار منتخب بندر بوشهر از روند اجرایی پروژه های عمرانی
مدیریت شهری بایستی با تمام تلاش زیرساخت های مسیر رشد و شکوفایی بندر بوشهر را فراهم نماید.

مهندس فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بندر بوشهر و شهردار منتخب به همراه حسین محمدی سرپرست معاونت امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری و همراهان از چگونگی روند اجرایی پروژه های عمرانی بازدید نموده و ضمن رصد پیشرفت این پروژه ها موارد لازم را در اجرای آنها متذکر شدند.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر در ابتدای این بازدید که از تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی  بعمل آمد حسین محمدی سرپرست معاونت عمرانی در خصوص چگونگی کمی و کیفی نحوه اجرای پروژه ها و هماهنگی های لازم با پیمانکاران و مشاوران طرح و نظارت لازم بر حسن اجرای کار و موانع احتمالی که می تواند در کاهش سرعت پروژه ها تأثیر گذار باشد و همچنین نکات فنی توضیحاتی ارائه دادند .
مهندس فردین  خورشیدیان در این بازدید با توجه به نقش تردد و ساماندهی وسائط نقلیه در شهر بوشهر و اینکه به دلیل موقعیت خاص اقتصادی یک شهر  مسافر پذیر می باشد خواستار تسریع در اتمام پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی به همراه رعایت نکات فنی و استانداردهای لازم شدند.
وی با اشاره به این‌که بوشهر به عنوان یک قطب اقتصادی  بزرگ در کشور محسوب می شود یادآور شد مدیریت شهری بایستی با تمام تلاش زیرساخت‌های مسیر رشد و شکوفایی بندر بوشهر را فراهم نماید.
ایشان در ادامه عنوان نمودند تعهد پیمانکار در این خصوص دقت و تسریع در اجرای پروژه بوده و شهرداری نیز به نوبه خود تلاش می‌کند موانع موجود در سر راه پیشرفت اجرای پروژه‌ها را نیز با همکاری دستگاه‌های ذیربط حل نماید.
وی تأکید داشت بازدید ها به صورت  مستمر و منظم انجام خواهد شد و از همه توان خود برای بهره‌برداری در کوتاهترین زمان استفاده خواهیم کرد.
خورشیدیان گفت : ضمن اینکه از اهداف مهم این پروژه ساماندهی ترافیک و رفع گره های ترافیکی ورودی و خروجی شهر بوشهر بوده اما لحاظ کردن فضاسازی و زیبایی های بصری در پروژه‌ باید در نظر گرفته شود .
سرپرست شهرداری بندر بوشهر در پایان بازدید از این پروژه از تلاش‌های دست‌اندرکاران طرح ٬ پیمانکاران ٬ مشاوران و نیروهای خدوم شهرداری تشکر نمودند.
در ادامه از پروژه های ذیل نیز بازدید بعمل آمد و زوایای مختلف آن بررسی شد:
 
👈فضاسازی پروژه تقاطع غیر همسطح آزادی

👈 پروژه گذر سرتل به نیروگاه

👈 اجرای ساحل سازی ٬ موج شکن ٬ جدول گذاری و سنگفرش حاشیه اسکله جفره .

در پایان نیز شهردار منتخب در دیدار مردمی با تعدادی از ساکنین محله جفره ماهینی و قایق داران به گفتگوی صمیمی با آنها پرداخته و از نقطه نظرات سازنده آنها  نیز بهره مند شدند.

 

گزارش تصویری

گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویریگزارش تصویری

 

گزارش تصویری

گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

 

۸ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۰۹
تعداد بازدید : ۲,۴۶۹
کد خبر : ۱,۹۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید